zondag 7 oktober 2012

Help - een jaar of 2 terug...

Mijn bijdrage van vandaag is deels al 2 jaar geleden gemaakt. Namelijk een gedicht wat ik toen schreef. Tot vandaag stond die "gewoon" te wachten. Een digitale, wat vage foto van een uitgestoken hand gaf mij het gevoel bij mijn gedicht te horen. Helaas kon ik niet vinden bij wie de foto vandaan kwam om toestemming te vragen deze te gebruiken. Op de foto heb ik mijn gedicht geplaatst in "handwriting". Het is vandaag een prachtige dag dus de tekst heeft voor mij niets te maken met vandaag maar wel met een stukje wat reeds afgesloten is. Eigenlijk ook met een stukje wat ik geleerd heb: hulp vragen. Duidelijk hulp vragen want mensen zien niet aan je dat je wellicht wat hulp kunt gebruiken. Daarom deze dagbijdrage die dus niet met de hand geknipt en geschreven is maar digitaal....

4 opmerkingen:

  1. Ook dat is mogelijk deze week :-) Maar nu serieus: goed dat je dit stuk van je leven kon afsluiten. Bij mij werkt het soms goed om iets van me af te schrijven. Voila, een doorleefd gedicht. Mooi, Wendy.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Indringend, mooi, persoonlijk... zomaar wat woorden die bij me opkomen. Dank je wel voor deze prachtige bijdrage!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige woorden, en super dat je juist nu op het idee kwam om deze alsnog te gebruiken en het zo af te sluiten...

    BeantwoordenVerwijderen