woensdag 10 oktober 2012

moe - slapen dag 5 plak en schrijf 10-daagse

Het lijkt maar niet te lukken.... Na een dag werken ben ik werkelijk ontzettend moe! ik val neer en slaap 2 uur lang tot het tijd is om te eten. Waarschijnlijk zijn de afgelopen 10 maanden niet in mijn koude kleren gaan zitten. Hoppen van vakantiehuis naar vakantiehuis, buiten de stad wonen en ver rijden, de emotionele zaken waar je mee te maken hebt tijdens een scheiding, 2 kinderen die er ook verdriet van hebben, een vriend die ook midden in de verwerking zit. Mmmmm als ik het zo teruglees snap ik wel dat nu we eindelijk een "thuis" hebben alle vermoeidheid eruit komt. Heel mindfull ga ik me erbij neerleggen, het is wat het nu is. Accepteer dit nu en de wat er hierna komt zien we wel.... Mijn bijdrage voor dag 5

2 opmerkingen: