vrijdag 5 oktober 2012

Plak -en-schrijf 2012 dag 1 / Herfst

Vandaag de 1e dag van de plak-en-schrijf 10 daagse. Meteen een volle drukke dag waarin ik pas om 18.15 uur thuis kwam. Deze volle maar leerzame dag bestond uit: kinderen naar school brengen, bijeenkomst/intervisie coaching, meteen door naar een kinderfeestje. Vanuit daar kinderen ophalen, en direct door naar tafeltennis met mijn dochter.

Na al die drukte "moest" ik nog even plakken en knippen. Natuurlijk was ik redelijk voorbereid: tijdschriften lagen in stapels klaar, stiften en lijm stonden ook klaar en de afgelopen week was ik lekker wezen wandelen met de kinderen waarbij ik vele herfstige bladeren had opgeraapt.

Door deze rare dag vond ik niet de inspiratie om heel uitgebreid te knippen & te plakken maar heb ik gekozen voor het thema herfst. Weinig woorden.... wel een beeld.
Een mooie foto uit een tijdschrift (pagina vullend) wat woorden, 2 echte herfstbladeren en mijn plaksel voor vandaag is af.
De herfst is voor mij een hele prettige, kleurrijke periode waar ik erg van geniet.
Vandaar vandaag deze bijdrage voor de P&S 2012 !

4 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Wendy, jouw pragmatische aanpak aan het eind van deze hectische dag werpt toch zijn vruchten af. Ik vind het resultaat ook mooi. En 'mindfull'. Je collage brengt de kleuren van de herfst en ik ruik haast de bosgrond. Wanneer anders dan in de herfst laat het bos zich zo ruiken? En stil eens...ik hoor bijna de wind door de gouden bladeren fluisteren...
    Tot morgen! Groetjes van Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk gedaan, en toevallig heb ik ook voor het thema herfst gekozen maar dan vandaag...

    BeantwoordenVerwijderen